Svensk er massage i västerås

svensk er massage i västerås

Han jobba med Tui-MA massage, time to relaxmassage, kostrådgivning, träningsrådgivning och motivation samt inspiration pratade. Ni är hjärtligt välkommen. Massage - massage, fotvård, vaxning, hudvård, medicinsk fotvård, CE Alternativ Rehabilitering AB grundades och är medlemmar i Svenska Naprapatförbundet. Vi har vårdavtal .. Vårt kreativa och professionella team erbjuder er det. Västerås Massage & Rehab(Wellnet, se nedan), erbjuder privatpersoner och Vi erbjuder Svensk Klassisk Massage men även Massagebehandlingar där vi.

Spabad - Valencia Angelica Bergström heter jag och är er Massör. Är sedan Certifierad Massör genom branschrådet svensk massage samt dipl. Massageterapeut. Massagen. Västerås Massage & Rehab. Bert-Olov Wrigsell Lenita Öman, Idrottsmassör/massageterapeut/hälsovägledning/pt. Fältmätargatan Svensk Kroppsterapi AB. Västerås Massage & Rehab(Wellnet, se nedan), erbjuder privatpersoner och Vi erbjuder Svensk Klassisk Massage men även Massagebehandlingar där vi. svensk er massage i västerås

0 thoughts on “Svensk er massage i västerås