Svesk spa borås

mitt emellan Göteborg och Borås, endast 10 min från Landvetter flygplats. Hindåsgården är medlem i Svenska Möten vilket betyder att vi är utvalda och noga. På den här sidan kan du läsa mer om massage. Vi erbjuder svensk klassisk massage, spa-massage, fot och ben massage och varm oljemassage. Sveriges 42 bästa spa-anläggningar · Våra spa · Erbjudanden · Presentkort · Spadagarna Föreningen Svenska Spahotell. Box 21 Kungsbacka. Viskan Spa är Sveriges enda tillverkare av spabad. Ett utespa från oss är byggt för nordiska FÖR SVENSKA FÖRHÅLLANDEN. I Sverige skiljer det över 50°C. Aroma Spa i Borås är din oas mitt i stan. Hos oss erbjuds allt från spabehandling & massage till lounge & konferens. Vi har Borås bästa miljö & bredaste utbud. mitt emellan Göteborg och Borås, endast 10 min från Landvetter flygplats. Hindåsgården är medlem i Svenska Möten vilket betyder att vi är utvalda och noga.

Svesk spa borås - massage

Ansiktsbehandling Lyx 70 min ,00 kr Mer info. Gäller för dig med förbetalda Bonus Cheques. Smärtor och trötthet beror ofta på en lokal blodbrist som massagen kan motverka.

2017 Belgian Grand Prix

0 thoughts on “Svesk spa borås